Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Κορνίζες-καδράκια με ντεκουπάζ.......






 Καλησπέρα μετά από μια εβδομάδα ιώσεων!!!επιστρέφω με κάτι διαφορετικό......Ντεκουπάζ σε κορνίζα και καμβά!!!!Πάντα μου άρεσε και μου αρέσει το κολάζ....ε κάτι τέτοιο είναι και η τεχνική του ντεκουπάζ!!!!Μπορείς να αλλάξεις πολλά αντικείμενα και να τους δώσεις ένα διαφορετικό ύφος.....φαντασία χρειάζεται και όχι ταλέντο!!!Άσε που μπορείς να βγάλεις μια υποχρέωση με λίγα χρήματα.....και να είναι και χειροποίητο!!!!Έχω χρησιμοποιήσει κορνίζες από το γνωστό παιχνιδοκατάστημα και κάποιες ξύλινες τις οποίες  μεταμόρφωσα σε ομάδα και στολίζουν την βιβλιοθήκη των ανηψιών μου!!!!Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω την πολύτιμη βοήθεια της Σοφίας στην οποία οφείλεται όλο αυτό.....και της στέλνω πολλά φιλιά!!!!Ελπίζω για πρώτη φορά να τα πήγα καλά.....τι λέτε εσείς!!!!!!

                                                                                                                                          

15 σχόλια:

  1. Δεν τα πήγες καλά... ΤΑ ΠΗΓΕΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!! Μπράβο κουκλί μου! Είναι πανέμορφα! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ...μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφες οικορνιζες σου.Μας βαζεις σε σκεψεις !!Μηπως να το προσπαθησουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τις εκανες πολυ πολυ ομορφες.Καλο μηνα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ θα πω πως τα πήγες καταπληκτικά!!!!!!!! Ειδικά το πρώτο καδράκι είναι τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΙ ΩΡΑΙΑ!!! Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ... ΑΝ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΙ ΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΓΚΑΝΤΕΜΙΑΖΟΥΝ...ΟΝΟΜΑΤΑ ΔΕ ΛΕΜΕ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτη φορά...αλλά με τι δασκάλα!!!Μπράβο σου και σε αυτό τον τομέα...πάλι δυσκολεύομαι να ξεχωρίσω κάποια από τις δημιουργίες σου...όλες έχουν την δική τους χάρη...Καλή συνέχεια...Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοριτσι τι λες..υπεροχα εγιναν..τελοιες και οι χαρτοπετσετες..και πετυχες ωραια χρωματα..10 με πολλους τονους..καλη συνεχεια..καλο βραδυ..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα Φωτεινή μου!!!Να το συνεχίσεις γιατί τα πας τέλεια και έτσι θα έχουμε και εμείς την ευκαιρία να θαυμάζουμε τα έργα σου!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φανταστικές όλες οι κορνίζες!φανταστικότατες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. είδα επί της ευκαιρίας με τα μακραμέ και όλες τις κορνίζες! Στο φβ δεν τις είχες βάλει όλες?
    πολύ καλόγουστες!! μπράβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλα ειναι καταπληκτικες οι κορνιζες!!!!πολυ ωραιες οι χαρτοπετσετες !!η ριζοχαρτο ειναι??μπραβο σου κουκλα μου!!!φιλια και καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Tέλεια! Όλες οι κορνίζες είναι φοβερές! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. είναι όλα πανέμορφα!!το πρώτο με ξετρέλανε!!συγχαρητήρια!!καλό μήνα!!πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...