Δευτέρα, 5 Μαρτίου 2012

Πασχαλινές λαμπάδες...........








Καλημέρα καλημέρα καλημέρα!!!!Να και οι λαμπαδίτσες.....λίγο νωρίς βέβαια!!!!!αλλά το περιμένω πως και πως!!!!Μετά τα διάφορα που έκανα με την τεχνική του ντεκουπάζ.....είπα να συνεχίσω και στις λαμπάδες!!!Χαρίζει πολύ και γεμίζει την λαμπάδα....δίνει άλλο ύφος.....μαζί με διάφορα κορδόνια και κάποιες καινούριες γυάλινες εκπληκτικές χάντρες και διακοσμητικά κεραμικά...είμαστε πανέτοιμοι για το Πάσχα!!!!Συγχρόνως φτιάχνω και τα καινούρια μου ανοιξιάτικα κοσμήματα........που θα τα αναρτήσω και αυτά σε λίγες μέρες!!!!Πολλά πολλά φιλιά και εύχομαι να πέτυχα το στόχο μου.........και στις λαμπάδες!!!!!!!

17 σχόλια:

  1. Τέλειες, τέλειες!!!!
    Ειδικά αυτή με την κουκουβάγια με ξετρέλανε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλές! Θα ήθελα αν μπορείς κάποιες συμβουλες για την τεχνική του ντεκουπαζ πάνω σε κερί γιατί από ότι βλέπω το έχεις πετύχει ενώ εμένα με δυσκόλευει πολύ! Το mail μου είναι eleral@yahoo.gr ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΙ.....ΕΓΩ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ!!!ΑΠΛΑ ΘΕΛΕΙ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΣΚΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ!!!ΦΙΛΙΑ

      Διαγραφή
  3. Kαλημέρα Φωτεινή μου!!!!!πανέμορφες!!!!μπράβο σου!!!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ !!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα!καταπληκτικες λαμπαδες.φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΣΜΙΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΛΙΓΟ ΕΧΤΕΣ ΑΡΓΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.....ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FB ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ!!!!ΠΟΛΥ ΚΟΛΛΗΜΑ.....ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ!!!!ΣΥΝ ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΙ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ

      Διαγραφή
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!ΜΕ ΤΙΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ....ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΧΑΘΗΚΑ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΙΑΣΜΙΝ ΚΑΛΟ ΤΟ FB ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ!!!!ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΣΧΟΛΙΑΖΩ!!!ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικες ολες οι λαμπαδες, οπως και ολα οσα κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μοναδικές και οι λαμπάδες σου. Χρυσοχέρα εσύ. Φέτος λέω να φτιάξω κι εγώ στα βαφτηστήρια μόνη μου. Μέχρι στιγμής μαζεύω ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μας εφερες μυρωδια ανοιξης και πασχα!!!κουκλες οι λαμπαδες σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη αρχη με ομορφες λαμπαδες, σκετα στολιδια.Γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εισαι απιστευτη..ολες ειναι πανεμορφες..οπως και τα κοσμηματα σου..τελοια δουλεια..να σαι καλα κοριτσι..καλη συνεχεια..σε φιλω..και σιγα σιγα..εδω ειμαστε εμεις..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες και ιδιαίτερες!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...